Projekt oświetlenia dróg na terenie Gminy Białe Błota - etap III
Gmina Białe Błota
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
NIP 5542841796 REGON 092350636
Znak sprawy:I.2713.28.2017.ZP2
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Projekt oświetlenia dróg na terenie Gminy Białe Błota – etap III”
o wartości mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30 000,00 euro,
na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579)
I. Zamawiający:
Gmina Białe Błota
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
tel. ( 52) 323 90 90, fax: (52) 323 90 80
e- mail: inwestycje@bialeblota.eu.
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zarządzeniem nr SG.0050.51.2014 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 20.06.2014r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminie Białe Błota.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny słownik udzielania zamówień:
Kod CPV – 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oświetlenia dróg na terenie Gminy Białe Błota –
etap III.
Zakres zamówienia obejmuje:
Lp. |
Sołectwo |
Ulica |
Długość [mb] |
|
1. |
Zielonka |
Pigwowa |
290,00 |
|
2. |
Ciele |
Źródlana (działka 143/14) |
145,00 |
|
3. |
Łochowo |
Bartnicza (od istniejącego oświetlenia do ulicy Kwiatowej |
190,00 |
|
Łączna długość |
625,00 |
|||
IV. Termin realizacji zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia ustala się na dzień: 15 grudnia 2017r.
2. Zamówienie obejmuje opracowanie
dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z przedmiarem robót, kosztorysem i
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem
zgłoszenia,
w terminie do 15 grudnia 2017r.
Zakres szczegółowy:
1. Projektowane oświetlenie należy dostosować do opracowanego planu zagospodarowania przestrzennego, jeżeli taki istnieje.
2. W pracach projektowych należy przewidzieć
możliwość rozbudowy instalacji oświetleniowej
w przyszłości.
3. W ramach projektu należy opracować i zarejestrować dokumentację geodezyjną i kartograficzną mapę do celów projektowych.
4. Wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego dostarczy Zamawiający na wniosek Wykonawcy.
5. Zakres i formę dokumentacji projektowej, umożliwiającej realizację zadania należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
6. Oświetlenie zaprojektować w oparciu o:
a) zalecenia Polskiego Komitetu Oświetleniowego,
b) normy europejskie i normy krajowe,
c) warunki przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci dystrybucyjnej.
7. Opracowanie projektów wykonawczych z uwzględnieniem
wymagań ww. rozporządzenia w formie planów rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznacznie określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych,
dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane
i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu.
Obowiązki Wykonawcy:
1)Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2) Wykonanie map do celów projektowych.
3) Wykonanie koncepcji projektu.
4) Wykonanie projektu budowlanego –3 egzemplarzy.
5) Wykonanie projektu przyłącza energetycznego –3 egzemplarze.
6) Wykonanie przedmiarów i kosztorysów – 2 komplety.
7) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
8) Wykonanie kompletu dokumentacji (projekt budowlany, przedmiar, kosztorys, specyfikacja techniczna) w wersji elektronicznej w formacie pdf na płycie CD/DVD.
9) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień.
10) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji
pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru budowy,
o ile nie jest konieczne pozwolenie na budowę.
11)Wszystkie materiały wyjściowe, mapy do celów projektowych uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień.
12) Wykonawca
dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie z umową,
obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w
stanie kompletnym
z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
13) Kompletny projekt budowlano - wykonawczy musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.
14) Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być zgodne z zawartością odpowiednich specyfikacji technicznych.
15) Udzielania odpowiedzi na pytania podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, które miałby być realizowane na podstawie wykonanego projektu, w terminie 24 godzin od chwili przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego zapytania tych podmiotów (kandydatów na wykonawców robót budowlanych).
V. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
3.Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz ofertowy.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z właściwego rejestru lub umowy.
5. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, umowie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione dla tych osób i podpisane przez osoby upoważnione.
6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast formularz ofertowy w oryginale.
7.Wymaga się aby wszystkie oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz parafowane oraz złączone w sposób trwały.
8.Wszelskie zmiany w treści oferty/poprawki, przekreślenia, dopiski/ powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem lub parafką osoby upoważnionej do reprezentowania firmy. W przeciwnym wypadku nie będzie uwzględnione.
9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego [ Gmina Białe Błota ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota] i oznaczonej dopiskiem: „Projekt oświetlenia dróg na terenie Gminy Białe Błota – etap III”,
znak sprawy I.2713.28.2017.ZP1- nie otwierać przed 18.09.2017 r. godz. 10.15 ”.
10. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponowi Wykonawca, niezależnie od wyniku postepowania.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota do dnia 20.09.2017r. godz. 10.00 ( sekretariat).
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.09.2017r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 19.
VII. Sposób porozumiewania się z Zamawiającym:
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
Osoba do kontaktu:
Anna Jankowska-Cepak e-mail: inwestycje@bialeblota.eu
tel. (52) 323 90 62
VIII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Cenę należy podać w złotych polskich, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu wykonania zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert:
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonuje się w systemie punktowym. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punków ( 100 pkt.) ofercie, która przedstawi najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
Cena brutto oferty najniższej
Ilość punktów ( c) = -------------------------------------------- x 100
Cena brutto oferty badanej
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia
wszystkie wymagania określone
w Zapytaniu ofertowym, a jego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
5. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwy z uwagi na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złożyło oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez niego terminie.
6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych wcześniej ofertach.
7. Jeżeli wybrany Wykonawca odmówi podpisania umowy Zamawiający może dokonać ponownego wyboru oferty spośród nie odrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
X. Odrzucenie oferty i unieważnienie postepowania:
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający odrzuci oferty złożone po terminie, o którym mowa w pkt. VI
3. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
- nie wpłynęła żadna oferta,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.
5. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi jednocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
XI. Ogłoszenie wyników postępowania.
Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty i poda uzasadnienie jej wyboru.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest
zobowiązany w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego podpisać umowę o
treści określonej w załączniku nr
2 – wzór umowy.
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany oferta przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Postanowienia końcowe:
1. W sytuacjach nieopisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Regulaminu Udzielania Zamówień w Gminie Białe Błota oraz kodeksu cywilnego.
XIV. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy, pobierz (26kB)
2. Załącznik nr 2 – wzór umowy. pobierz (32kB)
Informacja z otwarcia ofert. pobierz (212kB)
Informacja o unieważnieniu postępowania pobierz (317kB) .
metryczka
Wytworzył: Monika Dominikowska (14 września 2017)
Opublikował: Monika Dominikowska (14 września 2017, 13:31:35)
Ostatnia zmiana: Anna Jankowska-Cepak (25 września 2017, 13:02:27)
Zmieniono: Dodano informację o unieważnieniu postępowania.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 911