Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Gminy Białe Błota w 2015 r.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Gminy Białe Błota w 2015 r.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.
W związku z faktem, że Zleceniodawca na wykonanie usługi
planuje przeznaczyć na jego
realizację kwotę poniżej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO,
Zamówienie
będzie realizowane na podstawie art. 4 pkt
8, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz zgodnie z
zarządzeniem
Wójta Gminy Białe Błota nr 51 z dnia 20
czerwca 2014 r., w sprawie regulamin udzielania
zamówień
publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w
złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
II. OPIS WYKONYWANEJ USŁUGI
Wykonawca
będzie zobowiązany do regularnego dostarczania do Urzędu Gminy
Białe Błota
zamówionych materiałów eksploatacyjnych
przy czym zamówienie może odbywać się
e-mailem,
faxem lub telefonicznie.
III. TERMIN WYKONYWANIA USŁUGI
Dostawy realizowane będą do 31 grudnia 2015 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i wartość brutto
2) Zaoferowana cena powinna
uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności
oraz
zawierać wszelkie koszty związane z realizacją
dostaw.
3) Cena oferty jest ceną ryczałtową.
4) Cenę należy wyrazić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą dokonane będzie w złotych polskich.
6)
Należność za wykonanie usługi zostanie opłacona w terminie do
21 dni od dostarczenia
do Zamawiającego faktury.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Ofertę należy złożyć w terminie do
dnia 26 stycznia 2015
r. w
sekretariacie Urzędu Gminy Białe Błota 86-005, ul. Szubińska 7
lub mailem na adres sekretariat@bialeblota.pl
(skan
podpisanego formularza zapytania cenowego jeżeli składa e-mailem)
W
skład oferty wchodzi :
a) Zał nr 1 formularz ofertowy
2.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca
może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub
wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający
może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących
treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
1. W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Dostawcę Zamawiający dokona oceny ważnych ofert ( tj. złożonych w terminie i formie zgodnie z pkt. V ogłoszenia ) przy kryteriumcena 100%.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
VIII OSOBY DO KONTAKTU
Od
poniedziałku do czwartku w godzinach od 8ºº do 15ºº w piątek w
godzinach od 8ºº do 1330 Pan
Marek Jakubowski tel. 052 323-90-85 oraz Pan Mieszko Sieminski
tel. 052 323-90-61
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:
Zał nr 1 formularz ofertowy (43kB)
Rozstrzygnięcie
metryczka
Wytworzył: Marek Jakubowski (21 stycznia 2015)
Opublikował: Marek Jakubowski (21 stycznia 2015, 09:52:16)
Ostatnia zmiana: Marek Jakubowski (3 lutego 2015, 12:52:50)
Zmieniono: wybór oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1375