„Zakup samochodu specjalistycznego do przewozu osób niepełnosprawnych”.
Znak sprawy: RZP.271.84.2020.ZP3Opis przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/397092
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Zakup samochodu specjalistycznego do przewozu osób niepełnosprawnych”.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości mniejszej niż wyrażona
w złotych równowartość 30.000,00 euro, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019
r., poz. 1843)
1.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Białe
Błota
Adres: ul.
Szubińska 7, 86-005 Białe Błota
Telefon:
52 323 90 90, faks: 52 323 90 80
e-mail: claudia.jesa@bialeblota.eu
adres strony
internetowej: www.bip.bialeblota.pl
2.
OZNACZENIE POSTĘPOWANIA
Postępowanie,
którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
RZP.271.84.2020.ZP3
Wykonawcy
powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane
oznaczenie.
3.
TRYB POSTĘPOWANIA
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie
z Zarządzeniem nr 41/2019 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 29/03/2019 r. w
sprawie regulaminu udzielania przez Urząd Gminy Białe Błota zamówień
publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000,00 euro.
4.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup
samochodu specjalistycznego do przewozu osób niepełnosprawnych”.
4.2.
Przedmiot zamówienia zwany jest dalej
„przedmiotem zamówienia” lub „zamówieniem”.
4.3.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu,
w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
4.4.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w projekcie umowy oraz
opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi załączniki do niniejszego zapytania.
5.
SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ TREŚCI ZAPYTANIA
5.1.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Składanie wniosków o wyjaśnienie
treści zapytania ofertowego odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, w formie umożliwiającej
kopiowanie treści pisma i wklejenie jej do innego dokumentu. Zamawiający
dopuszcza również przekazywanie wniosków za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: claudia.jesa@bialeblota.eu oraz inwestycje@bialeblota.eu
5.2.
Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niż na
2 dni przed upływem terminu składania ofert- pod warunkiem, że wniosek o
wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym
upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
5.3.
Jeżeli
wniosek o wyjaśnienie wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o który,
mowa w pkt 5.3. lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania.
5.4.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający
przekaże Wykonawcom na stronie dedykowanej platformy zakupowej.
5.5.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią
niniejszego zapytania, a treścią udzielonych wyjaśnień lub zmian, jako
obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie
Zamawiającego.
5.6.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może
przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego.
Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie dedykowanej platformy zakupowej.
5.7.
Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania
będzie niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający
przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców na stronie
dedykowanej platformy zakupowej.
6.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminie do 28.12.2020 r. od daty podpisania umowy.
7.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
8.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE
ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ WYKONWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
8.1.
Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie stanowiące ostateczne potwierdzenie, że Wykonawca:
8.1.1. Nie podlega wykluczeniu,
8.1.2. Spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.2.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1. Wykonawca
zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (sporządzone zgodnie z treścią Formularza
3.1. i 3.2.).
8.3.
Jeżeli
złożone przez
Wykonawcę dokumenty, o których mowa powyżej wzbudzą wątpliwości zamawiającego,
może on zwrócić się do Wykonawcy lub bezpośrednio do właściwego podmiotu, na
rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym
zakresie.
9.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
9.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9.2. Oferty należy przesłać poprzez
platformę zakupową.
9.3. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, stanowiący
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Nie złożenie wymaganych załączników, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
9.4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
(Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
9.5. Ofertę należy przygotować na
załączonym formularzu, w formie pisemnej, w języku polskim, podpisany formularz
ofertowy, dokumenty należy zeskanować i dołączyć do oferty lub opatrzyć elektronicznym
podpisem kwalifikowanym.
9.6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
9.7. Oferta oraz wszelkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (ów)
określającego (ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa
(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest
łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez
wszystkie te osoby.
9.8. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio
wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie
takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy
(odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć skan oryginału lub skan
poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego
upoważnione.
9.9. Wszystkie
dokumenty/załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do składania
oferty, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski,
następnie należy zeskanować i dołączyć do
oferty w formie załącznika na platformie zakupowej lub opatrzone elektronicznym
podpisem kwalifikowanym.
10.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
10.1. Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 25.11.2020 roku, do godziny 10:00.
10.2. Otwarcie ofert jest jawne.
10.3. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu do ich
otwarcia.
10.4. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do
ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert,
jest dniem ich otwarcia.
10.5. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie określonym w pkt 10.1.
11.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
11.1. Cena oferty rozumiana jest jako całkowite wynagrodzenie Wykonawcy
brutto, określona w formularzu ofertowym.
11.2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia, w tym wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, o
których mowa w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy. Cena brutto
będzie podlegała ocenie w ramach przyjętego kryterium oceny ofert.
11.3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) z uwzględnieniem
obwiązującego podatku VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
11.4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami
podatkowymi, należy do obowiązków Wykonawcy.
11.5. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku
od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru i usługi, których
dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich
wartość bez kwoty podatku.
12.
KRYTERIA OCENY OFERT
12.1.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
12.2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą
ilość punktów.
12.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców
wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
12.4. Jeżeli wybór oferty
najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, iż złożone zostaną oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert
dodatkowych.
13.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
13.2.Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli jej
treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
13.3.Warunki umowy określone zostały w
projekcie umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
13.4.Integralnymi załącznikami niniejszego
zapytania są:
13.4.1.Wzór formularza ofertowego oraz wzory
wymaganych oświadczeń,
13.4.2.Projekt umowy,
13.4.3.Opis przedmiotu zamówienia.
13.5.Osoba prowadząca sprawę: w zakresie
merytorycznym Marta Nowaczyk,
w zakresie procedury o udzielenie zamówienia publicznego Claudia Jesa-
Skorzewska, tel. 52 323 90 62.
informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert (263kB)
wybór oferty najkorzystniejszej
Wybór oferty (322kB)
metryczka
Wytworzył: Claudia Jesa-Skorzewska (18 listopada 2020)
Opublikował: Claudia Jesa (18 listopada 2020, 11:18:12)
Ostatnia zmiana: Claudia Jesa (9 grudnia 2020, 12:50:43)
Zmieniono: wybór oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 583