Komisja Rewizyjna | Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Komisja Budżetu i Finansów | Komisja Gospodarki, Bezpieczeństwa, Rolnictwa i Środowiska
Komisja Oświaty i Kultury | Komisja Zdrowia, Opieki Społecznej i Sportu
Komisja doraźna ds. Statutu Gminy | Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu
Komisja Budżetu i Finansów | Komisja Gospodarki, Bezpieczeństwa, Rolnictwa i Środowiska
Komisja Oświaty i Kultury | Komisja Zdrowia, Opieki Społecznej i Sportu
Komisja doraźna ds. Statutu Gminy | Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Białe Błota z dnia 20.03.2019r r. od godz. 15:00 w Urzędzie Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7
nagranieProtokół
z
posiedzenia Komisji Rewizyjnej
z
dnia 20.03.2019r. od godz. 15.00 w Urzędzie Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7
Na komisję spóźnił się radny Łukasz Wyszomirski wszedł o godz. 16.10
Temat posiedzenia:
1. Rozpoczęcie kontroli dotyczącej wydatkowania środków na obsługę zewnętrznej kancelarii prawnej obsługującej Urząd Gminy Białe Błota za okres XII 2018 do II 2019r.
- sprawdzenie kosztów
- zasadność podpisania umowy z kancelarią
- realizacja i obsługa kancelarii
Rozpoczęcie kontroli odbyło się w dniu 20.03.2019 na podstawie uchwały RGK. 0007.137.2018 z dnia 21.12.2018r. w sprawie zatwierdzenia planów prac Komisji Stałych Rady Gminy Białe Błota.
2. Kontynuacja kontroli rozpoczętych w tym:
- kontroli problemowej dot. wydatkowania środków na zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota za okres zima 2016-2017 - Stanowisko Komisji.
- kontroli problemowej dot. wydatkowania środków z funduszu sołeckiego w roku 2018 przeznaczonych na rozbudowę oświetlenia – Stanowisko Komisji.
- kontroli problemowej dot. niezrealizowanych inwestycji drogowych w Białych Błotach, ul. Sobótki i Judyma- Stanowisko Komisji.
- kontroli problemowej dot. działalności sołtysa Łochowa w sprawie organizacji balu sylwestrowego – Stanowisko Komisji
- kontroli problemowej dot. zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Białe Błota w miesiącach XII/2018 i I/2019 r jest w trakcie realizacji- komisja zapoznaje się i analizuje udostępnioną dokumentację w tym faktury za wykonanie prac oraz podejmie decyzję czy zasadnym będzie wniosek o udostępnienie wydruków z GPS- a jako potwierdzenia wykonania prac określonych na fakturach.
Dokumentację przekazać II zastępcy wójta- p. Dolewskiemu
2) Sprawy bieżące.
Brak wolnych wniosków.
Na tym zakończono posiedzenie Komisji.
Przewodniczący Komisji
Sławomir Ruge
metryczka
Wytworzył: Anna Cabańska (22 marca 2019)
Opublikował: Anna Cabańska (22 marca 2019, 10:24:17)
Ostatnia zmiana: Anna Cabańska (22 maja 2019, 11:14:08)
Zmieniono: zm.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 534