Strona główna > Uchwały > 2015 |
Uchwała nr RGK.0007.135.2015Rady Gminy Białe Błotaz dnia 24 listopada 2015w sprawie powołania Komisji do spraw zniszczenia nieodebranych dokumentów złożonych przy zgłaszaniu kandydatów na ławników.Na podstawie art. 21 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 ) . oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłaszania (Dz. U z 2011 r. Nr 121, poz. 693) uchwala się , co następuje:
Uchwała nr RGK.0007.135.2015
Rady Gminy Białe Błota
z dnia 24 listopada 2015
w sprawie powołania Komisji do spraw zniszczenia nieodebranych dokumentów złożonych przy zgłaszaniu kandydatów na ławników.
Na podstawie art. 21 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 ) . oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłaszania (Dz. U z 2011 r. Nr 121, poz. 693) uchwala się , co następuje:
§ 1. W celu zniszczenia dokumentów pozostałych po wyborach ławników wybranych na kadencję 2016 - 2019 obejmujących zgłoszenia kandydatów na ławników, a nie odebranych w terminie przez podmioty zgłaszające, powołuje się Komisję Doraźną Rady Gminy Białe Błota w składzie:
1. radna Anna Zawidzka,
2. radna Wiesława Suszek,
3. radny Krzysztof Kowalewski.
§ 2. Zadaniem Komisji Doraźnej jest dokonanie fizycznego zniszczenia zgłoszeń kandydatów na ławników, którzy nie zostali wybrani w wyborach ławników na kadencję 2016-2019 i sporządzenie protokołu zniszczenia.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy Białe BłotaJacek Grzywacz
Uzasadnienie
Na podstawie § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia (Dz. U. z 2011 r., Nr 121, poz. 693), w przypadku nieodebrania dokumentów przez podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydata, który nie został wybrany, podlegają one zniszczeniu przez komisję powołaną przez radę gminy. W związku z powyższym podjęcie niniejszej uchwały jest zasadne.
Przewodniczący Rady Gminy Białe BłotaJacek Grzywacz
Uchwała nie podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa
metryczka
Opublikował: Magdalena Maison (1 grudnia 2015, 14:45:20)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 577