Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowy sieci gazowej średniego ciśnienia w m. Łochowice (droga dojazdowa do ul. Grzybowej)
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
dot. sprawy znak: GPR.6733.144.2018.4
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2018 r., poz. 1945) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn.
zm.),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania
administracyjnego,
prowadzonego na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddziału
Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy, działającej przez pełnomocnika Pana Marcina
Ostrowskiego z dnia 10 grudnia 2018 r.,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego dla inwestycji
polegającej na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia wraz z przyłączami na terenie
działek o nr. ewid. 130/24, 161, 145/23, 145/29, 145/30, 145/31, 145/32,
145/39, 145/40, 145/41, 145/42, 145/43, obręb Łochowice, gmina Białe Błota (okolice
ul. Grzybowej).
W
związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania
administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi
do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie
Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe
Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy
Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota
(ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie
do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu
dni od dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (20 grudnia 2018)
Opublikował: Aleksandrza Noskiewicz (20 grudnia 2018, 11:47:56)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 410