Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie budowy gazociągu – Murowaniec, Białe Błota w rejonie ulic: Sosnowej, Ogrodowej, Spokojnej, Cztery Pory Roku - wszczęcie postępowania
Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
sygnatura: GPR.6733.50.2018.2
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r., poz. 1073 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017r., poz. 1257 ze zm.),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,
na wniosek Pana Adama Długołęckiego, reprezentującego firmę JT Projekt z siedzibą w Warszawie, występującego z pełnomocnictwa Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia, na terenie działek o nr ewid.: 238/25, 218/1, 246/14 w obrębie ewidencyjnym Murowaniec oraz 160/6-LP, 159/10-LP, 2086, 2079, 113/8-LP, 1986/1 w obrębie ewidencyjnym Białe Błota (w rejonie ulic: Sosnowej, Ogrodowej, Spokojnej, Cztery Pory Roku).
W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od dnia dokonania ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia umieszczenia obwieszczenia w biuletynie informacji publicznej.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie jest obowiązkowe.
metryczka
Wytworzył: Maciej Pastwa (12 czerwca 2018)
Opublikował: Maciej Pastwa (12 czerwca 2018, 08:59:21)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 479