Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowy oświetlenia drogowego w m. Łochowice (ul. Sokola, Orla, Pawia, Żurawia, Jastrzębia)
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
dot. sprawy znak:
GPR.6733.38.2018.4o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.),
prowadzonego na wniosek Gminy Białe Błota działającej przez pełnomocnika Pro Vento Energia Sp. z o.o. z dnia 26 marca 2018 r.,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie oświetlenia drogowego na terenie działek o nr. ewid. 276, 215, 216, 217, 220, 222, 224, 223, 273, 172/24, 172/21, 172/20, 218, 112/8, 105/12, 103/9, 157, 104/8, obręb Łochowice, gmina Białe Błota (ulice: Sokola, Orla, Pawia, Żurawia, Jastrzębia).
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania
administracyjnego,
prowadzonego na wniosek Gminy Białe Błota działającej przez pełnomocnika Pro Vento Energia Sp. z o.o. z dnia 26 marca 2018 r.,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie oświetlenia drogowego na terenie działek o nr. ewid. 276, 215, 216, 217, 220, 222, 224, 223, 273, 172/24, 172/21, 172/20, 218, 112/8, 105/12, 103/9, 157, 104/8, obręb Łochowice, gmina Białe Błota (ulice: Sokola, Orla, Pawia, Żurawia, Jastrzębia).
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (17 kwietnia 2018)
Opublikował: Aleksandrza Noskiewicz (17 kwietnia 2018, 13:21:23)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 492