Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowy oświetlenia drogowego w m. Zielonka (ul. Żniwna, ul. Pszenna, ul. Rzepakowa, ul. Ziarnista, ul. Mączna)
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
dot. sprawy znak: GPR.6733.22.2018.4
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania
administracyjnego,
prowadzonego na wniosek Gminy Białe Błota działającej przez pełnomocnika Pro
Vento Energia Sp. z o.o. z dnia 13 marca 2018 r.,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego dla inwestycji
polegającej na budowie oświetlenia drogowego na terenie działek o nr.
ewid. 255/16, 256/37, 256/49, 257/18, 258/19, obręb Zielonka, gmina Białe Błota
(ul. Pszenna, ul. Żniwna, ul. Rzepakowa, ul. Ziarnista, ul. Mączna).
W
związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania
administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi
do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie
Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe
Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy
Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota
(ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (12 kwietnia 2018)
Opublikował: Aleksandrza Noskiewicz (12 kwietnia 2018, 14:56:30)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 508