Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowy zespołu kolumbariów na terenie cmentarza w Białych Błotach

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 
dot. sprawy znak: GPR.6733.17.2018.4
 
     Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), 
 
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,

prowadzonego na wniosek Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Białych Błotach z dnia 23 lutego 2018 r.,

w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie zespołu kolumbariów na terenie cmentarza w Białych Błotach, na części działki o nr. ewid. 2026/1, obręb Białe Błota, gmina Białe Błota
.
         
     W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i  Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
     Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

metryczka


Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (6 marca 2018)
Opublikował: Aleksandrza Noskiewicz (6 marca 2018, 12:46:40)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 506