Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie budowy sieci gazowej w Białych Błotach w rejonie ul. Cukrowej (wszczęcie postępowania)
Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r., poz. 1073) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz. 23 ze zm.),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,
na wniosek Pani Ewy Rucińskiej, reprezentującej firmę „SAFAGA Jabłoński Grzegorz, Grzesiak Przemysław” s.c. z siedzibą w Solcu Kujawskim, występującej z pełnomocnictwa Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., Oddział Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy,
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym, dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia DN 63 PE wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych, na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 380/2, 1968/2, 391/17, 392/22, 392/6,2140 w obrębie ewidencyjnym Białe Błota, gmina Białe Błota (w rejonie ulicy Cukrowej).
W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od dnia dokonania ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia umieszczenia obwieszczenia w biuletynie informacji publicznej.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie jest obowiązkowe.
metryczka
Wytworzył: Maciej Pastwa (1 sierpnia 2017)
Opublikował: Maciej Pastwa (1 sierpnia 2017, 12:25:53)
Ostatnia zmiana: Maciej Pastwa (14 sierpnia 2017, 07:59:07)
Zmieniono: Korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 437