Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Dotyczy wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowy budynku świetlicowego wraz z oddziałami żłobka i przedszkola przy ul. Jaworowej w m. Zielonka
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Znak sprawy: GPR.6733.14.2017.4
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2016 r., poz. 778 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.),
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku świetlicowego wraz z oddziałami żłobka i przedszkola, na terenie części działki o nr. ewid. 159/5, obręb Zielonka, gmina Białe Błota (przy ul. Jaworowej).
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania
administracyjnego,
prowadzonego na wniosek Gminy Białe Błota z dnia 9 marca 2017 r.
(wpływ do tut. Urzędu 14 marca 2017 r., l.dz. 5292),
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku świetlicowego wraz z oddziałami żłobka i przedszkola, na terenie części działki o nr. ewid. 159/5, obręb Zielonka, gmina Białe Błota (przy ul. Jaworowej).
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (20 marca 2017)
Opublikował: Aleksandrza Noskiewicz (20 marca 2017, 13:00:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 439