Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej w ul. Spacerowej w m. Łochowo
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Znak sprawy: GPR.6733.39.2016.4
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2016 r., poz. 778 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania
administracyjnego,
prowadzonego na wniosek Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Białych Błotach, działającego przez pełnomocnika Pana Bartłomieja Szatkowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pn. KRESKA Usługi Projektowe z/s w Bydgoszczy z dnia 13 września 2016 r. (wpływ do tut. Urzędu 20 września br., l.dz. 17996),
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej Ø90mm PCV, na terenie działek o nr. ewid. 780, 779, 958 i 773, obręb Łochowo (ul. Spacerowa).
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (27 września 2016)
Opublikował: Aleksandrza Noskiewicz (27 września 2016, 08:19:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 523