Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Dotyczy: zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 55/2014 z dnia 2 października 2014 r., znak: GPR.6733.63.2014.2
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Znak sprawy: GPR.6733.3.2016.4 Na podstawie art. 61 § 1 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013
r., poz. 267 z późn. zm.),
prowadzonego na wniosek Pana Józefa Korzeb działającego z pełnomocnictwa Anicety Pitera z dnia 4 stycznia 2016 r. (wpływ do UG Białe Błota 5 stycznia 2016 r., l.dz. 109),
w sprawie zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 55/2014 z dnia 2 października 2014 r., znak: GPR.6733.63.2014.2, dla inwestycji polegającej na budowie budynku usługowego (budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej) wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną z wykorzystaniem części budynku będącego w trakcie realizacji zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 249/2014 z dnia 26 marca 2014 r., znak: WB.6740.7.2014, na terenie działki o nr. ewid. 154/36 obr. Białe Błota, gmina Białe Błota, powiat bydgoski, województwo kujawsko – pomorskie w zakresie: przebiegu nieprzekraczalnej linii zabudowy oraz dopuszczenia sytuowania schodów zewnętrznych i elementów drugorzędnych poza nieprzekraczalną linię zabudowy, zwiększenia wysokości górnej krawędzi elewacji frontowej, jej gzymsu lub attyki oraz wysokości kalenicy planowanego budynku oraz miejsc postojowych.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania
administracyjnego,
prowadzonego na wniosek Pana Józefa Korzeb działającego z pełnomocnictwa Anicety Pitera z dnia 4 stycznia 2016 r. (wpływ do UG Białe Błota 5 stycznia 2016 r., l.dz. 109),
w sprawie zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 55/2014 z dnia 2 października 2014 r., znak: GPR.6733.63.2014.2, dla inwestycji polegającej na budowie budynku usługowego (budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej) wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną z wykorzystaniem części budynku będącego w trakcie realizacji zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 249/2014 z dnia 26 marca 2014 r., znak: WB.6740.7.2014, na terenie działki o nr. ewid. 154/36 obr. Białe Błota, gmina Białe Błota, powiat bydgoski, województwo kujawsko – pomorskie w zakresie: przebiegu nieprzekraczalnej linii zabudowy oraz dopuszczenia sytuowania schodów zewnętrznych i elementów drugorzędnych poza nieprzekraczalną linię zabudowy, zwiększenia wysokości górnej krawędzi elewacji frontowej, jej gzymsu lub attyki oraz wysokości kalenicy planowanego budynku oraz miejsc postojowych.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (14 stycznia 2016)
Opublikował: Aleksandrza Noskiewicz (14 stycznia 2016, 13:10:38)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 576