Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na budowie drogi na terenie działki o numerze ewidencyjnym 258/86 w rejonie ul. Epokowej w Białych Błotach (postanowienia w sprawie)

Obwieszczenie o wydanych postanowieniach oraz o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego
 
z dnia 25 listopada 2013r.,  sygnatura: GPR.6730.440.2013.2  


          Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647, 951)  oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 27 lutego 2013 r., poz. 267),
 
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wydanych postanowieniach uzgadniających projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie drogi na działce o numerze ewidencyjnym 258/86, obręb ewidencyjny  Białe Błota, gmina Białe Błota (w rejonie ul. Epokowej w Białych Błotach), w sprawie prowadzonej na wniosek Gminy Białe Błota,
-       Kujawsko-Pomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami, w zakresie urządzeń melioracji podstawowych i szczegółowych – postanowienie z dnia 18 listopada 2013r., znak: TEK 7323/BTN/0994/2013,
-       Starosty Bydgoskiego, w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami – postanowienie z dnia  18 listopada 2013r., znak: OŚ-VI.673.994.2013.
 
         W związku z powyższym, strony postępowania mogą wypowiedzieć się w wyżej wymienionym zakresie oraz uzyskać wyjaśnienia:
­-w dniach: wtorek w godz. 8.00-17.00, czwartek w godz. 8.00-16.00, piątek w godz. 8.00-14.30 w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera),
­- w pozostałe dni robocze (tj. poniedziałek w godz. 8.00-16.00, środa w godz. 8.00-16.00) w Biurze Obsługi Klienta (ul. Szubińska 7) tylko po uzgodnieniu telefonicznym pod nr. tel. 523239077 w dniach: wtorek w godz. 8.00-17.00, czwartek w godz. 8.00-16.00, piątek w godz. 8.00-14.30,
 
a także składać uwagi w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota) w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia.

metryczka


Wytworzył: Maciej Pastwa (25 listopada 2013)
Opublikował: Maciej Pastwa (25 listopada 2013, 15:27:29)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1194