Zawiadomienie o zebraniu materiałów i dowodów.
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000r., poz. 1071 z późń. zm)
zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami i dowodami w sprawie postępowania administracyjnego prowadzonego z wniosku Biura Usług Inwestycyjnych „PROJEKT”, działającego w imieniu Inwestora – Gminy Białe Błota, w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia pod nazwą:
budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z tłoczniami ścieków oraz doprowadzeniem wody do tłoczni w miejscowości Łochowice, gm. Białe Błota.
Udostępnienie zebranych materiałów zgodnie z art. 10 KPA daje Stronom postępowania możliwość wypowiedzenia się w przedmiotowej sprawie, przed wydaniem decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych.
Z aktami sprawy można się zapoznać w Referacie Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota, (pok. nr 9, ul. Szubińska 7) w terminie 3 dni od daty podania powyższego zawiadomienia do publicznej wiadomości.
Powyższą informację podano na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Białe Błota oraz w miejscu inwestycji, zamieszczono ją także w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
Z up. Wójta
Magdalena Wajchert
metryczka
Wytworzył: Magdalena Wajchert (23 marca 2009)
Opublikował: Magdalena Wajchert (23 marca 2009, 12:08:16)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2400