Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej m.in. na budowie ogrodzenia cmentarza oraz umocowaniu skarpy w rejonie ulicy Kaplicznej w Białych Błotach (wszczęcie postępowania)

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
sygnatura: GPR.6733.60.2020.4  
 
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256),
 
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,
 
prowadzonego na wniosek
: Gminy Białe Błota,
 
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie ogrodzenia działki nr ewid. 2026/1 obręb Białe Błota wraz z umocowaniem skarpy oraz budową i przebudową wewnętrznej linii zasilającej, na terenie działek o nr ewid.: 2026/1 i 2025 oraz części działek o nr ewid.: 35/2, 36/11 i 2023/2 obręb Białe Błota, gmina Białe Błota (w rejonie ulicy Kaplicznej).
 
W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera) w dniach pracy Referatu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia.

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Białe Błota Dariusz Fundator (13 sierpnia 2020)
Opublikował: Monika Derc (13 sierpnia 2020, 08:54:17)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 356