Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie gazociągu średniego ciśnienia w ciągu ulicy Słomowej w Kruszynie Krajeńskim (wszczęcie postępowania)
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
sygnatura: GPR.6733.106.2019.4
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,
prowadzonego na wniosek: Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy, działającej przez pełnomocnika Pana Mariusza Dolewskiego,
w
sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji
polegającej na budowie gazociągu średniego ciśnienia dn 63 PE wraz z przyłączem
gazu dn 32 PE, na terenie działek o nr ewid.: 137/37, 146/54, 146/67, 150/3, o.
Kruszyn Krajeński, gm. Białe Błota (w ciągu ulicy Słomkowej).
W związku z
powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego,
strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem oraz załączonymi do
niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie
Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu
Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera)
w dniach pracy Referatu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej
sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe
Błota), w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia.
metryczka
Wytworzył: Monika Wylęgły (7 listopada 2019)
Opublikował: Monika Wylęgły (7 listopada 2019, 13:12:58)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 396