Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Dotyczy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części świetlicy wiejskiej w Cielu przy ul. Osiedle (wszczęcie postępowania)
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
sygnatura: GPR.6733.58.2019.2
Na podstawie
art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018r., poz. 1945 ze zm.)
oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania
administracyjnego (Dz. U.
z 2018 r., poz. 2086 ze zm.),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,
na wniosek Gminy Białe Błota,
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym, dla inwestycji polegającej na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku świetlicy wiejskiej na dzienny dom pomocy, na terenie działki o nr. ewid.: 181/141, obręb ewidencyjny Ciele, gmina Białe Błota (przy ul. Osiedle).
W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od dnia dokonania ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia umieszczenia obwieszczenia w biuletynie informacji publicznej.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie jest obowiązkowe.
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,
na wniosek Gminy Białe Błota,
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym, dla inwestycji polegającej na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku świetlicy wiejskiej na dzienny dom pomocy, na terenie działki o nr. ewid.: 181/141, obręb ewidencyjny Ciele, gmina Białe Błota (przy ul. Osiedle).
W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od dnia dokonania ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia umieszczenia obwieszczenia w biuletynie informacji publicznej.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie jest obowiązkowe.
metryczka
Wytworzył: Maciej Pastwa (5 czerwca 2019)
Opublikował: Maciej Pastwa (5 czerwca 2019, 12:15:57)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 430