Studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Rejestry wydanych decyzji | Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
Obwieszczenia archiwalne
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowy gazociągów średniego ciśnienia w m. Przyłęki (ul. Przyłęcka, ul. Antoniego Przysieckiego, okolice ul. Zachodniej)
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji
inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2018 r., poz. 1945) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn.
zm.),
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania
administracyjnego,
prowadzonego na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., działającej
przez pełnomocnika Pana Mariusza Mirka z dnia 19 lutego
2019 r.,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego dla inwestycji
polegającej na budowie gazociągów średniego ciśnienia na terenie działki
o nr. ewid. 1958/2, obręb Białe Błota oraz działek
o nr. ewid. 16/4, 18/6, 21/1, 21/4, 440, 94/3, 308, 190/10, 190/11,
209/2, obręb Przyłęki, gmina Białe Błota (ul. Przyłęcka,
ul. Antoniego Przysieckiego, okolice ul. Zachodniej).
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Noskiewicz (28 lutego 2019)
Opublikował: Aleksandra Noskiewicz (28 lutego 2019, 09:50:23)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 464