NULL string(0) ""

Uchwała nr RGK.0007.135.2015Rady Gminy Białe Błotaz dnia 24 listopada 2015w sprawie powołania Komisji do spraw zniszczenia nieodebranych dokumentów złożonych przy zgłaszaniu kandydatów na ławników.Na podstawie art. 21 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 ) .  oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłaszania (Dz. U z 2011 r. Nr 121, poz. 693) uchwala się , co następuje:

Uchwała nr RGK.0007.135.2015
Rady Gminy Białe Błota
z dnia 24 listopada 2015


w sprawie powołania Komisji do spraw zniszczenia nieodebranych dokumentów złożonych przy zgłaszaniu kandydatów na ławników.

Na podstawie art. 21 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 ) .  oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłaszania (Dz. U z 2011 r. Nr 121, poz. 693) uchwala się , co następuje:


§ 1. W celu zniszczenia dokumentów pozostałych po wyborach ławników wybranych na kadencję 2016 - 2019 obejmujących zgłoszenia kandydatów na ławników, a nie odebranych w terminie przez podmioty zgłaszające, powołuje się  Komisję Doraźną Rady Gminy Białe Błota  w składzie:
1. radna Anna Zawidzka,
2. radna Wiesława Suszek,
3. radny Krzysztof Kowalewski.
§ 2. Zadaniem Komisji Doraźnej jest dokonanie fizycznego zniszczenia zgłoszeń kandydatów na ławników, którzy nie zostali wybrani w wyborach ławników na kadencję 2016-2019 i sporządzenie protokołu zniszczenia.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Gminy Białe Błota


Jacek Grzywacz

Uzasadnienie
Na podstawie § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia (Dz. U. z 2011 r., Nr 121, poz. 693), w przypadku nieodebrania dokumentów przez podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydata, który nie został wybrany, podlegają one zniszczeniu przez komisję powołaną przez radę gminy. W związku z powyższym podjęcie niniejszej uchwały jest zasadne.

 

Przewodniczący Rady Gminy Białe Błota


Jacek Grzywacz

Uchwała nie podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa

metryczka


Opublikował: Magdalena Maison (1 grudnia 2015, 14:45:20)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 576