Strona główna > Zarządzenia > 2017 |
Zarządzenie nr SG.0050.97.2017Wójta Gminy Białe Błotaz dnia 18 grudnia 2017w sprawie Zmieniające Zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Białe Błota
Zarządzenie nr SG.0050.97.2017
Wójta Gminy Białe Błota
z dnia 18 grudnia 2017
w sprawie Zmieniające Zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Białe Błota
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)
Zarządzam, co następuje:
§1.
W załączniku do zarządzenia nr SG.0050.1.2017 Wójta Gminy Białe Błota w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Białe Błota z dnia 02 stycznia 2017 roku, wprowadza się następujące zmiany:
1) W rozdziale 3 §17 punkt 7 i § 18 punkt 9 i otrzymuje brzmienie:
„§ 17. 7) Referat Dróg i utrzymania PSZOK (znak: DiU)”
„§ 18. 9) Kierownik Referatu Dróg i Utrzymania PSZOK ( znak: KDiU)”
2) W rozdziale 3 §25 otrzymuje brzmienie:
„§25. Do zakresu działania Referatu Dróg i utrzymania PSZOK należy:”
3) W rozdziale 3 §25 po punkcie 14 dopisuje się punkty:
„ 15) Bieżąca weryfikacja i kontrola opłat za odpady dostarczane przez właścicieli nieruchomości do PSZOK
16) kontrola dostarczanych odpadów pod względem segregacji, rodzaju, ilości z wymogami określonymi w regulaminie PSZOK
17)prowadzenie rejestru ( w excel) przyjmowania odpadów według kodów, wagi, daty przyjęcia i danych właściciela nieruchomości, z których odpady te pochodzą
18) nadzór nad poprawnością wystawiania kart przekazania odpadów do instalacji
19)przygotowanie i przekazywanie do referatu Ochrony Środowiska rocznego sprawozdania w terminie do 31 stycznia każdego roku za poprzedni okres rozliczeniowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17.06.2016r. Dz.U.2016 poz.934, złącznik nr 2
20) rozładunek dostarczanych odpadów i nadzór nad ich przechowywaniem
4) w rozdziale 3 §26 zdanie : w zakresie działania biura rady otrzymuje brzmienie:
„ w zakresie działania biura rady , obsługi Rady gminy i radcy prawnego: „
5) w rozdziale 3 §26 po punkcie 14) dodaje się punkty:
6) „14) ‘ przygotowywanie projektów pism i projektów uchwał w zakresie stanowiska
15)’ prowadzenie rejestrów spraw w zakresie stanowiska i analiza dokumentów
16)’ protokołowanie posiedzeń Komisji Rady Gminy i obsługa Komisji Rady Gminy
§2.
1) Schemat organizacyjny stanowiący załącznik nr 1 , otrzymuje brzmienie określone tak, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
2) Wykaz stanowisk i etatów stanowiący załącznik nr2, otrzymuje brzmienie określone tak, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik
Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego
zmienionego w dniu
18 grudnia 2017r.
|
Stanowisko |
Etat |
1. |
WÓJT GMINY BIAŁE BŁOTA |
1 |
2. |
Z-CA WÓJTA GMINY |
1 |
3. |
II Z-CA WÓJTA GMINY |
1 |
4. |
SEKRETARZ GMINY/ ABI |
1 |
5. |
SKARBNIK GMINY |
1 |
|
REFERAT GOSPOPDARKI PRZESTRZENNEJ I MIENIA KOMUNALNEGO |
|
1 |
KIEROWNIK REFERATU GPiMK |
1 |
2 |
STANOWISKO DS.ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO |
4 |
3 |
STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ |
2 |
4 |
STANOWISKO DS. PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI i DZIERŻAW |
1 |
|
REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA |
|
1 |
KIEROWNIK REFERATU OCHRONY ŚRODOWISKA |
1 |
2 |
STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I ZDROWIA |
1 |
3 |
STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA |
2 |
4 |
STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI |
2 |
|
|
|
|
REFERAT INWESTYCJI |
|
1 |
KIEROWNIK REFERATU INWESTYCJI |
1 |
2 |
STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH |
2 |
3 |
STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ |
2 |
4 |
STANOWISKO DS. UZGODNIEŃ |
1 |
5 |
STANOWISKO DS. NADZORU INWESTYCJI |
½ |
|
|
|
|
|
|
|
REFERAT ORGANIZACYJNY |
|
1 |
STANOWISKO DS. PROMOCJI I WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI |
1 |
2 |
STANOWISKO DS. DZIAŁANOŚCI GOSPODARCZEJ |
1 |
|
|
|
3 |
STANOWISKO BIURO OBSŁUGI KLIENTA |
2 |
4 |
STANOWISKO DS. SPOŁECZNYCH I OBSŁUGI GKRPA |
1 |
5 |
STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY GMINY |
1 |
6 |
STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU I WÓJTA GMINY |
1 |
7 |
STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI/ Z-CA KIER.USC |
1 |
8 |
STANOWISKO DS. KADR I EWIDENCJI LUDNOŚCI |
1 |
9 |
STANOWISKO DS. DOWODÓW OSOBISTYCH I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH |
1 |
10 |
INFORMATYK/ASI |
2 |
11 |
STANOWISKO DS.KONTAKTÓW Z UNIĄ EUROPEJSKĄ, POZYSKIWANIE FUNDUSZY |
2 |
12. |
STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY GMINY i RADCY PRAWNEGO |
1 |
|
STANOWISKA OBSŁUGI |
|
1 |
PRACOWNIK GOSPODARCZY |
1 i 1/2 |
2 |
KONSERWATOR |
1 i 1/2 |
3 |
GONIEC-DORĘCZYCIEL |
1 |
|
|
|
|
REFERAT PODATKÓW I OPŁAT |
|
1 |
KIEROWNIK REFERATU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH |
1 |
2 |
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU |
2 |
3 |
STANOWISKO DS. PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH I OPŁAT LOKALNYCH |
1 |
4 |
STANOWISKO DS. PODATKÓW LOKALNYCH OD OSÓB FIZYCZNYCH |
1 |
5 |
STANOWISKO DS. KONTROLI I EGZEKUCJI |
3 |
6 |
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I OPŁAT KOMUNALNYCH |
1 |
|
REFERAT BUDŻETU |
|
1 |
KIEROWNIK REFERATU BUDŻETU |
1 |
2 |
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW BUDŻETU |
1 |
3 |
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI WYDATKÓW BUDŻETU |
1 |
4 |
STANOWISKO DS. PŁAC I POCHODNYCH |
1 |
5 |
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ |
1 |
|
STANOWISKA SAMODZIELNE |
|
1 |
RADCA PRAWNY |
1 |
2 |
KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO |
1 |
3 |
STANOWISKO DS. OBRONNYCH / PEŁNOMOCNIK OCHRONY |
1 |
4 |
AUDYTOR WEWNĘTRZNY |
1 |
|
REFERAT DRÓG I UTRZYMANIA PSZOK |
|
1. |
KIEROWNIK REFERATU |
1 |
2. |
STANOWISKO DS.DRÓG |
3 |
3. |
STANOWISKO DS. OBSŁUGI PSZOK |
1 |
4. |
ROBOTNIK GOSPODARCZY; OPERATOR SPRZĘTU BUDOWLANEGO |
6 |
5. |
STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I UZGODNIEŃ |
1 |
metryczka
Odpowiada za treść: Lucyna Dziamska
Opublikował: Marek Jakubowski (19 grudnia 2017, 10:45:13)
Ostatnia zmiana: Marek Jakubowski (19 grudnia 2017, 12:14:51)
Zmieniono: formatowanie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1414