Strona główna > Zarządzenia > 2014 |
Zarządzenie nr SG.0050.2.2014Wójta Gminy Białe Błotaz dnia 10 stycznia 2014w sprawie zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Białe Błota
Zarządzenie nr SG.0050.2.2014
Wójta Gminy Białe Błota
z dnia 10 stycznia 2014
w sprawie zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Białe Błota
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001r. ze zm.),
zarządzam, co następuje:
§1. W załączniku do Zarządzenia NR SG.0050.11.2013 z dnia 08 marca 2013r.,
wprowadza się następujące zmiany:
§ 18 otrzymuje brzmienie:
„§18.W urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:
1) Zastępca Wójta (Znak: ZW);
2) Sekretarz (Znak: SG);
3) Skarbnik (Znak: SKG);
4) Kierownik Referatu Budżetu i Finansów (Znak: KF);
5) Kierownik Referatu Podatków i Opłat Lokalnych (Znak: KP)
6) Kierownik Referatu Inwestycji (Znak: KI);
7) Kierownik Referatu Rozwoju (Znak:KR);
8) Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (Znak: KGP);
9) Kierownik Referatu Ochrony Środowiska (Znak: KOŚ);
10) Kierownik Referatu Organizacyjnego, (Znak: KOr);
11) Kierownik Referatu Kontroli Finansowej (Znak: KK)
12) Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (Znak: KUSC);
13) Pełnomocnik ds. Ochrony (Znak: PO);
14) Administrator Bezpieczeństwa Informacji, którym jest sekretarz (Znak;ABI).
§ 25 akapit :” w zakresie pozostałych stanowisk, tj. ochrony danych osobowych, profilaktyki uzależnień, dodatków mieszkaniowych, stypendiów socjalnych;”
otrzymuje brzmienie: „w zakresie pozostałych stanowisk, tj. ochrony danych osobowych, dodatków mieszkaniowych, stypendiów socjalnych,”
i wykreśla się punkty: 45), 46), 47), 48),49), 55)w §26. „Do zakresu działania Referatu Rozwoju należy:”
dodaje się punkty w brzmieniu:
„27) Przygotowywanie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
28) Prowadzenie dokumentacji związanej z naliczeniem i pobieraniem opłat za wydane zezwolenia;
29) nadzór nad placówkami handlowymi i gastronomicznymi sprzedającymi alkohol;
30) prowadzenie spraw związanych z profilaktyką uzależnień;
31) Obsługa Komisji ds. Rozwiązywania problemów Alkoholowych;
32) prowadzenie monitoringu i zbioru informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych o działalności samorządu gminnego, gromadzonych za pomocą nośników zapewniających ich trwałość i zgodność z oryginałem, segregowanego odpowiednio do struktury organizacyjnej i podziału kompetencji poszczególnych jego jednostek.”
W §54 dodaje się ustęp 7 w brzmieniu:
„7. Wszystkie czynności i procedury zachodzące w Urzędzie Gminy w tym dotyczące wszystkich rodzajów kontroli są monitorowane, podlegają ewaluacji, corocznie określa się dla nich poziom ryzyka i stanowią stałe elementy kontroli zarządczej prowadzonej w urzędzie.”
5) Schemat organizacyjny otrzymuje brzmienie jak w załączniku Nr 1 do niniejszego
zarządzenia.
6) Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie jak
w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Białe Błota
/-/ Katarzyna Kirstein - Piotrowska
metryczka
Opublikował: Marek Jakubowski (10 stycznia 2014, 13:38:03)
Ostatnia zmiana: Andrzej Pasek (25 marca 2015, 14:20:55)
Zmieniono: formatowanie tekstu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1656